همشهری آنلاین: نمایشگاه «پرندگان کوچ» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ايسنا؛ اولین نمایشگاه آثار «بابک صبحی» پیکره‏‌ساز با عنوان «پرندگان کوچ» از جمعه 7 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه «پرندگان کوچ» ساعت 17 تا 21 هفتم آذرماه خواهد بود. این نمایشگاه تا 22 آذرماه از ساعت 10 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است.

همچنين اختتامیه هشتمین سوگواره «هنر عاشورایی» با حضور هیئت داوران، 10 آذرماه امسال ساعت 17 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم، علی قربانی - دبیر اجرایی این سوگواره -، صدیقه سلمان - دبیر هنری این سوگواره -، مرتضی گودرزی دیباج - مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری -، هیئت داوران و جمعی از بزرگان و هنرمندان برجسته عرصه هنرهای تجسمی حضور خواهند داشت.

همزمان با این مراسم، نمایشگاه آثار برگزیده در گالری ابوالفضل عالی و گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا خواهد شد و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت. همچنین هم‌زمان با افتتاح این نمایشگاه در تهران، 14 استان دیگر هم میزبان نمایشگاه آثار هشتمین سوگواره هنرهای عاشورایی خواهد بود.در این نمایشگاه مجموعه‌ای از ۳۰ پوستر، ۱۳ پرچم و ۴۹ تصویرسازی به‌نمایش درمی‌آیند. ورود به اختتامیه‌ی هشتمین سوگواره «هنر عاشورایی» برای عموم آزاد است.

کد خبر 279267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha